بررسی باتری های برند سونی

شرکت Sony Energy Devices توسعه، طراحی و ساخت باتری های سلولی اولیه و قابل شارژ را انجام می دهد که می توانند برای بسیاری از برنامه ها مانند تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها، دوربین های دیجیتال، ابزارهای برقی، پاک کننده های رباتیک، ساعت ها، ماشین حساب ها، ذخیره انرژی برای سرورهای داده استفاده شوند.  در سال 2016، سونی و شرکت ژاپنی Murata Manufacturing برای فروش تجارت باتری لیتیوم یون سونی به توافق رسیدند. این انتقال تجارت در 1 سپتامبر 2017 تکمیل شد. شرکت جدید Tohoku Murata Manufacturing نامگذاری شده است. بخش فروش محصولات باتری مصرفی با مارک سونی و برخی عملیات دیگر هنوز تحت شرکت Sony Energy Devices در حال فعالیت هستند.

باتری های برند سونی مانند برندهای دیگر در تکنولوژی های روی وکربن،آلکالاین ولیتیوم ،همچنین در سایزهای مختلف مانند باتری قلمی،نیم قلمی،باتری سایزC،باتری سایزDو...عرضه می گردد که باتوجه به سایز وتکنولوژی باتری قیمت های متفاوتی دارند و شما براساس نیاز خود بهترین انتخاب را باید انجام دهید که درادامه پرفروش ترین محصولات برند سونی دربازارایران را زیرذره بین می بریم که بعدازاین مقاله به درک کاملی از این برند برسید.

باتری معمولی سونی

باتری معمولی سونی، یکی ازپرمصرف ترین محصولات این برند می باشد که نسبت به محصولات دیگر سونی قیمت مناسب تری دارد این باتری ها با روی وکربن ساخته شده است و تاریخ انقضای این محصول حداکثر سه سال می باشد.ازاین باتری درتجهیزاتی که حساسیت ندارند مانند ساعت دیواری و...می توانید استفاده کنید.این محصول در اندازه های مختلف ،باتری قلمی سونی،باتری نیم قلمی سونی و...تولید می شود ومی توانید از فروشگاه آنلاین راشا خریداری فرمایید.

باتری معمولی سونی

باتری آلکالاین سونی

باتری آلکالاین سونی،ازتکنولوژی آلکالاین بهره مند می باشد وبه همین دلیل عمر ده ساله دارند،البته به این نکته دقت کنید که عمر ده ساله به این معنا نیست که این باتری برای شما ده سال عمر کند وهیچ کس نمی تواند چنین ادعایی کند عمرباتری به یک سری عوامل مانند گرما،محیط جغرافیایی،محل استفاده باتری و... بستگی دارد.این عدد بیشتر نمایان انقضای باتری می باشد که دربسیاری از مطالب به اشتباه به عنوان عمرمفید بیان می شود که ادعای درستی نمی باشد.این باتری ها نیز در اندازه های مختلفی تولید می شوند وباتوجه به تکنولوژی که دارند برای محیط زیست خطری ندارند،سعی کنیدازاین محصول درجاهایی که حساسیت دستگاه بالا می باشد مانند تجهیزات پزشکی استفاده فرمایید.

باتری آلکالاین سونی

باتری استامینا سونی

با باتری استامینا سونی، دستگاه های پر انرژی خود را در حال کار نگه دارید. آنها نیازهای انرژی دستگاه های با تخلیه بالا را برآورده می کنند، اما برای وسایل روزمره مانند اسباب بازی ها، وسایل آشپزخانه و کنترل از راه دور مناسب هستند. با این باتری‌های  با دوام Sony، وقفه‌های کمتری برای تعویض باتری و عمر بازی بیشتر برای وسایل الکترونیکی شما وجود دارد. باتری آلکالاین پلاس STAMINA سونی حداکثر کارایی را در مقایسه با باتری آلکالاین معمولی به شما ارائه می دهد. درواقع این باتری به باتری سوپرآلکالاین سونی معروف می باشد که یک مقدار باکیفیت ترازمورد قبلی می باشد ،درفروشگاه آنلاین راشا،طیف گسترده ای از باتری های اولیه سونی از باتری های AA تا باتری های سمعک را کاوش کنید. باتری های با کیفیت سونی برای انواع تجهیزات الکترونیکی. طیف گسترده ای از باتری های اولیه، باتری های قابل شارژ و شارژرها را برای تمام نیازهای خود کاوش کنید.

باتری استامینا پلاس سونی

باتری شارژی سونی

باتری شارژی سونی هم به صورت نیکل متال تولید می شود وهم به صورت لیتیومی که نسبت به مورد اول کیفیت بالاتری دارد وباعث می شود عمرباتری بالاتر برود .این محصول در ظرفیت های مختلف با ولتاژ خروجی 1.2ولت عرضه می شوند و مصرف کننده براساس مشخصات دستگاه خود باید ظرفیت مناسب را تهیه کند.این محصول در اندازه های قلمی ونیم قلمی تولید می شود.

به باتری قابل شارژ سونی Ni-MH AA سایز 2000 میلی آمپر ساعتی نگاه نکنید. با ظرفیت بالای آن، می توانید از انرژی بادوام بیشتری برای همه دستگاه های خود بهره مند شوید. از کنترل تلویزیون گرفته تا دوربین دیجیتال، این باتری ها برای هر چیزی که به باتری های سایز AA نیاز دارد، مناسب هستند. با انتخاب گزینه قابل شارژی که دستگاه شما را برای مدت طولانی تری کار می کند، در هزینه خود صرفه جویی کنید و ضایعات را کاهش دهید.

قیمت باتری شارژی سونی

آخرین قیمت باتری شارژی سونی Ni-MH AA رامی توانید ازاینجا مشاهده کنید. می توانید این بهترین باتری قابل شارژ  Ni-MH  را درفروشگاه آنلاین راشا با بهترین کیفیت و قیمت  خریداری کنید همچنین می توانید خط مشی بازپرداخت و بازگشت ما را بررسی کنید.درصورت ناراضی بودن ازاین محصول بدون قید و شرط عودت داده می شود.

باتری شارژی سونی

باتری سکه ای سونی

باتری سکه ای سونی برای ساعت و لوازم الکترونیکی کوچک
برای نیرو دادن به ساعت‌ها، اسباب‌بازی‌ها، ماشین‌حساب‌ها یا ترازوهای الکترونیکی‌تان، هیچ کاری بهتر از Sony باتری سکه ای انجام نمی‌شود. این باتری های لیتیومی با عملکرد 3 ولت و ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت، قدرت بالا و عمر طولانی را ارائه می دهند. با شیمی لیتیوم و ماندگاری فوق العاده طولانی 10 ساله، این باتری ها انتخابی عالی برای نگهداری طولانی مدت هستند، اما بلافاصله آماده استفاده هستند.این باتری ها در سایزهای مختلف مانند CR2016،CR2032و...عرضه می شود ودارای کیفیت مناسبی می باشد شما می توانید باتری های سکه ای در انواع وبرندهای مختلف را از فروشگاه آنلاین راشا باقیمت و کیفیت مناسب مشاهده فرمایید ودر صورتی که مایل بودید خرید خودرا انجام دهید.

انواع مختلف باتری سکه ای

باتری سمعک سونی

باتری سمعک سونی دارای ولتاژ بالا و پایدار برای اطمینان از خروجی صدای ثابت و جلوگیری از هرگونه تداخل ناشی از دمای پایین است. تعادل کامل بین زمان اجرا و عملکرد. این کار سمعک شما را با عملکرد طولانی مدت و قابلیت اطمینانی که می توانید روی آن حساب کنید، تقویت می کند. زبانه های بلند این امکان را برای کاربران فراهم می کند که باتری را از بسته خارج کنند، آن را فعال کنند و سپس باتری را داخل سمعک قرار دهند.

انواع مختلف باتری سمعک

ویژگی های باتری سمعک سونی

تعادل کامل بین زمان اجرا و عملکرد
دارای ولتاژ بالا و پایدار برای اطمینان از خروجی صدای ثابت و جلوگیری از هرگونه تداخل ناشی از دمای پایین یا محیط های بیش از حد پر سر و صدا.
محافظت عالی در برابر ریزش های غیر منتظره
زبانه های بلند این امکان را برای کاربران فراهم می کند که باتری را از بسته خارج کنند، آن را فعال کنند و سپس باتری را داخل سمعک قرار دهند.
عمر مفید 3-4 سال

شما همه ی شماره های باتری سمعک و باتری ساعتی را می توانید از سایت فروشگاهی آنلاین راشا با قیمت و کیفیت مناسب خریداری فرمایید.

تااینجا سعی کردیم اطلاعات مفید و کاملی را درمورد باتری های برند سونی به شما عزیزان بدهیم تا تفاوت های تکنولوژی و سایزهای مختلف باتری ها را با بیان ویژگی هایشان ،را درک کنید و درصورت نیاز بتوانید استفاده کنید.


نظر شما

برای دادن نظر بایدواردحساب کاربری خودشوید

نظرات کاربران