معرفی جامع،باتری پاناسونیک

باتری پاناسونیک بیش از 100 سال است که برای بهبود زندگی مردم ایجاد شده است. پاناسونیک یک نام تجاری که فوراً قابل تشخیص است، بسیاری از کالاهای الکترونیکی مختلف را تحت نام خود تولید می کند. باتری‌های پاناسونیک یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت در جهان است که همچنان به تولید باتری‌های با کیفیت بالا و قابل اعتمادی ادامه می‌دهد که از آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی شکایت می‌کنند. طیف محصولات آنها شامل باتری های لیتیومی، آلکالاین، روی و باتری های قابل شارژ و همچنین شارژرهای باتری و سایر محصولات مرتبط است.

باتری پاناسونیک در سرتاسر جهان فروخته می شوند و فروشگاه آنلاین راشا، مفتخر است که بخشی از شبکه فروش جهانی آن است. این محصول به عنوان پیشرو در رده باتری های مصرف کننده، قصد دارد تخصص و راه حل های برتر را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد. امروز باتری های پاناسونیک را به صورت آنلاین ازآنلاین شاپ راشا خریداری کنید و باتری هایی با کارایی بالا را تجربه کنید که نیازهای انرژی را حتی در سخت ترین برنامه ها برآورده می کند. 

باتری پاناسونیک قلمی

باتری پاناسونیک قلمی ،که باAA معرفی می شوند یکی از محبوب ترین سایزهای این برند می باشد که هم به صورت معمولی یعنی از روی کربن ساخته شده اند و هم باتری هایی که از تکنولوژی آلکالاین بهره مند می باشند و یک دسته دیگر از باتری ها وجود دارد که قابل شارژ می باشند.

باتری های AA پاناسونیک انرژی ممتازی را برای تمام لوازم شخصی شما فراهم می کند. آنها برای طیف گسترده ای از دستگاه ها از اقلام کم تخلیه مانند کنترل از راه دور، ترازو، نمایشگرهای LED و تلفن ها و همچنین مواردی با نیازهای مصرف انرژی بالا مانند دوربین های دیجیتال و مشعل ها مناسب هستند.

قیمت باتری پاناسونیک

قیمت باتری پاناسونیک،باتوجه به سایز وتکنولوژی به کار رفته در آن ها قیمت متفاوت تری دارند.شماابتداباید باتوجه به نیازتان سایز مورنظر را انتخاب کنید وبعد باید بدانید این محصول را برای چه دستگاهی نیاز دارید به فرض مثال شما برای ساعت دیواری باتری قلمی نیاز دارید دراین شرایط باتری معمولی پاناسونیک را خریداری کنید بهتر می باشد ولی برای تجهیزات پزشکی که حساس تر می باشند باید یک محصول با کیفیت تر وبا عمر مناسب انتخاب فرمایید که باتری آلکالاین پاناسونیک این نیاز را برای شما برطرف می کند.

باتری پاناسونیک شارژی

باتری‌ پاناسونیک شارژی، نسل پنجم باتری‌های پاناسونیک (سابق Sanyo Eneloop) هستند که عمر طولانی، از قبل شارژ شده، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه، باتری قابل شارژ سازگار با محیط زیست را ارائه می‌کنند.برای خرید باتری پاناسونیک شارژی اینجا کلیک کنید.

طراحی شده برای حرفه ای ها و مصارف خانگی، باتری های قابل شارژ  1.2 ولت NiMH، انتخاب مناسبی برای تامین انرژی دستگاه های مصرف کننده جریان متوسط ​​تا بالا مانند چراغ های فلاش عکس، صفحه کلید بی سیم، موس، کنترلرهای بازی، اسباب بازی های رادیویی و طیف وسیعی از دستگاه های خانگی هستند. . همه آنها می توانند با استفاده از باتری های شارژی از عملکرد طولانی مدت بهره مند شوند.

برخلاف باتری‌های  معمولی که فقط یک بار قابل استفاده هستند و برای محیط زیست مضر هستند، باتری‌های شارژی می‌توانند تا 500 بار شارژ شوند و میزان خود تخلیه بسیار پایینی دارند. آنها با انرژی تجدیدپذیر خورشیدی پاک از قبل شارژ می شوند و می توانند بلافاصله از بسته استفاده شوند و آنها را به یک راه حل سازگار با محیط زیست برای مصرف کنندگان تبدیل می کند.

این باتری ها حتی در دماهای پایین تا 20- از عملکرد عالی بهره مند هستند؟ آنها را برای شرایط و موقعیت های مختلف مناسب می کند.

باتری قلمی پاناسونیکباتری نیم قلمی پاناسونیکباتری قلمی شارژی پاناسونیک

باتری آلکالاین پاناسونیک

باتری آلکالاین پاناسونیک ، در دستگاه های پر مصرف مانند فلاش دوربین و اسباب بازی ها بیشتر از سایر باتری ها دوام می آورد. از بهترین فناوری های باتری و مواد با خلوص بالا با بهترین کیفیت برخوردار است. ساخته شده با تکنیک های تولید که کیفیت ثابت را تضمین می کند، می توانید برای قدرت ماندگار به این محصول وابسته باشید.

باتری آلکالاین پاناسونیک، عملکرد و عمر طولانی را با ایمنی و دوام در باتری های خوش ساخت با کیفیت عالی متعادل می کند. Alkaline که در طیف وسیعی از اندازه‌ها موجود است، در برنامه‌های با تخلیه بالا در اسباب‌بازی‌ها تا کنترل‌کننده‌های بازی و موس‌های کامپیوتری به خوبی کار می‌کند و هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، با انرژی قوی و قابل اعتماد شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

باتری منگنز پاناسونیک

باتری منگنزپاناسونیک، برای وسایل کم تخلیه مانند کنترل از راه دور و ساعت بهینه شده است. این دستگاه ها به برق زیادی نیاز ندارند، اما از آن به طور موثر در دوره های طولانی استفاده می کنند. منگنز پاناسونیک بهترین باتری برای این کار است. با محافظ هوشمند ضد نشت و بدون مواد شیمیایی سمی مشخص، برای خانواده و محیط زیست شما ایمن هستند.

باتری سکه ای پاناسونیک

باتری سکه ای پاناسونیک ،که لیتیومی نیز گفته می شود،در اطراف شما، باتری‌های لیتیومی سکه ای پاناسونیک، انرژی ایمن را در دستگاه‌هایی که همه ما تا آخر عمر به آنها وابسته هستیم، ارائه می‌کنند. چگالی انرژی بالا و ولتاژ خروجی 3 ولت بالا از روند کوچک سازی دستگاه پشتیبانی می کند. در واقع، گاهی اوقات یک سکه لیتیوم می تواند جایگزین دو یا سه باتری سکه ای معمولی شود.
استفاده از الکترولیت های آلی با نقطه انجماد کمتر از سایر انواع باتری ها، لیتیوم کوین را برای استفاده در طیف وسیعی از دماها ایده آل می کند. Panasonic Coin Lithium با پشتوانه 90 سال تخصص فنی پیشرو، تکامل یافته است تا به میکرو باتری قابل اعتماد جهان برای قدرت ایمن و طولانی مدت در کاربردهای مختلف، از لوازم الکترونیکی خانگی گرفته تا دستگاه های اینترنت اشیا که به جامعه هوشمند انرژی می بخشد، تبدیل شود.

باتری سکه ای پاناسونیک

راز پشت سازهCoin Lithium دارای طراحی منحصر به فردی است که به استقامت شگفت انگیز آن کمک می کند. محفظه کاتد مقعر و سطح آند فرورفته چسبندگی مواد را افزایش می دهند، افزایش مقاومت داخلی را محدود می کنند و از ولتاژ پایدار و تخلیه کارآمد برای قدرت پایدار پشتیبانی می کنند.

هوشمندی فنی ساختار نهایی ضد نشت را ایجاد می کند پاناسونیک ابداع ضد نشتی را ابداع کرد و به طور کامل در دستگاه‌های دنیای واقعی آزمایش شد. لبه واشر سخت در بدنه تعبیه شده است و با درپوش آند سفارشی و چسب قوی به طور محکم بسته می شود. Anti-Leak Seal که با ترکیبات با تخریب کم تقویت شده است، شما و دستگاه هایتان را ایمن نگه می دارد.


نظر شما

برای دادن نظر بایدواردحساب کاربری خودشوید

نظرات کاربران