بررسی باتری های برند کملیون

از سال 1997، Camelion در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی راه‌حل‌های انرژی پایدار و سازگار با محیط‌زیست از جمله باتری‌های اولیه، باتری‌های قابل شارژ، روشنایی و سایر محصولات مرتبط با انرژی تخصص دارد.در طول چند دهه، Camelion بر اساس کیفیت و عملکرد برتر محصول، شهرت بالایی در بازار به دست آورده است.

امروزه،باتری کملیون به عنوان یکی از تأثیرگذارترین برندهای باتری در بازار جهانی، به طور فعال در بیش از 120 کشور با همکاری شرکای تجاری خود در سراسر جهان فعالیت می کند. مردم می توانند محصولات و خدمات Camelion را در هر کجا و هر زمان در سراسر جهان دریافت کنند. فرض بر این است که هر زمان و هر کجا که نیاز دارید، Camelion همیشه آماده کمک است.فروشگاه آنلاین راشا مفتخراست که محصولات کملیون را برای شما عزیزان به فروش برساند.دراین مقاله سعی می کنیم برخی از محصولات برند کملیون رادرحوزه ی باتری به شما عزیزان معرفی کنیم.

باتری های معمولی کملیون

باتری های فوق سنگین نوع (B) باتری‌های روی کربن کملیون که به عنوان باتری‌های فوق سنگین نیز شناخته می‌شوند، با مزیت ضد نشتی و ویژگی‌های ارائه جریان پایدار و دوام، یک راه‌حل قدرت کامل برای وسایل الکترونیکی خانگی کوچک مانند ساعت، چراغ قوه، کنترل از راه دور و غیره است.این باتری ها در تمام سایزها تولید می شود و عمر کوتاهتری نسبت به باتری های آلکالاین دارند.روی بسته بندی این مدل از باتری ها عبارتSuper Heavy Duty Batteries درج می شود.

باتری های معمولی کملیون

یک نوع دیگر از باتری های فوق سنگین وجود دارند که به نوع(G)معروف می باشند.باتری‌ها فاقد سرب، جیوه و کادمیوم هستند و این یک راه‌حل قدرت اقتصادی عالی برای اسباب‌بازی‌های کوچک و سایر لوازم خانگی کوچک است.معمولا این باتری ها نسبت به باتری هایی که از تکنولوژی آلکالاین ویا لیتیوم بهره مند می باشند قیمت پایین تری دارند.

باتری قلمی معمولی کملیونباتری نیم قلمی معمولی کملیونباتری معمولی متوسط کملیونباتری سایزDکملیون

باتری آلکالاین پلاس کملیون

باتری آلکالاین پلاس کملیون، Camelion Plus با عملکرد بهتر، استقامت طولانی تر، ارزش عالی و ایمنی پیشرو در کلاس مشخص می شوند. با فرمول انرژی بالا که واکنش قدرت را بهینه می کند، این باتری ها به گونه ای طراحی شده اند که قدرت قابل اعتماد و طولانی مدت را ارائه دهند. فناوری ضد نشت از دستگاه‌های شما محافظت می‌کند و در عین حال انرژی پایدار را در برنامه‌های با تخلیه بالا مانند کنترل از راه دور، اسباب‌بازی‌ها، قفل‌های هوشمند، سنسورهای هوشمند، پخش‌کننده‌های موسیقی، جعبه‌های بوم، دستگاه‌های بازی الکترونیکی و غیره ارائه می‌کند.

باتری های آلکالاین Camelion Plus جریان مداوم بالایی مصرف می کنند، به طوری که عمر و عملکرد این باتری به طور قابل توجهی بیشتر از باتری روی کربن است. این باتری ها همچنین دارای محافظت در برابر نشت هستند و ایمنی دستگاه های نهایی شما را تضمین می کنند.

باتری آلکالاین پلاس کملیون

باتری های آلکالاین کملیون نسبت به باتری های معمولی قیمت بالاتری دارند و مصرف کننده ها شاید میل خرید به محصول ارزانتر را دارند ولی باید به این نکته توجه کنید که باتری های آلکالاین سه برابر بیشتر نسبت به مدل معمولی عمر می کنند همین امر باعث می شود باصرفه تر باشد و همچنین بابت تکنولوژی این باتری ها ضرری برای محیط زیست ندارند.

باتری آلکالاین دیجی کملیون

باتری آلکالاین دیجی کملیون،Camelion Digi Alkaline Batteries فرم جدیدی از فناوری نوآورانه را استخدام می کند که آنها را قادر می سازد به طور مداوم از سایر محصولات باتری برتری داشته باشند. با استفاده از مواد تصفیه شده، طراحی ساختاری تکامل یافته و پیشرفت پردازش، فرمول انرژی بالا چگالی انرژی بیشتری تولید می کند. فناوری ضد نشت از دستگاه های شما حتی برای مدت طولانی تری محافظت می کند و در عین حال انرژی قدرتمند نهایی را ارائه می دهد. این باتری ها برای دستگاه های کم مصرف مانند دوربین های دیجیتال، چراغ قوه های عکس، بوم باکس ها و سایر دستگاه های پر مصرف گزینه مناسبی هستند.این باتری ها در همه ی سایزها با بسته بندی کارتی عرضه می شوند.

باتری آلکالاین دیجی کملیون

باتری های شارژی کملیون

Ni-MH قابل شارژ

Camelion با ارائه طیف گسترده ای از باتری های قابل شارژ NiMH جایگزینی مقرون به صرفه برای باتری های یکبار مصرف ارائه می دهد که با محیط زیست مهربان تر است. بسته به نحوه شارژ و استفاده دقیق، این باتری ها می توانند تا 1000 بار شارژ شوند و بنابراین عملکرد بالایی دارند.

باتری های شارژی کملیون، Camelion Ni-MH ظرفیت بالایی دارند و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهند. آنها می توانند تا 1000 چرخه شارژ را انجام دهند و برای دستگاه های با تخلیه بالا مانند دوربین ها، ماشین اصلاح، ساعت زنگ دار، میکروفون و غیره بهینه هستند.این باتری ها از نیکل و متال ساخته شده اند و نسبت به باتری های شارژی لیتیومی عمر کوتاهتری دارند.

باتری قلمی شارژی کملیونباتری نیم قلمی کملیون شارژیباتری شارژی متوسط کملیون

باتری شارژی AlwaysReady Ni-MH

باتری‌های شارژی Camelion AlwaysReady Ni-MH ساختار اتمی بسیار بهتری از مواد درون باتری دارند و به باتری‌ها اجازه می‌دهند ظرفیت بیشتری داشته باشند در حالی که سرعت خود تخلیه کمتری دارند. با حفظ بیش از 80 درصد انرژی پس از 2 سال با یک بار شارژ، این یک باتری ایده آل است که همیشه برای شما آماده است.

باتری شارژی لیتیومی کملیون

باتری شارژی لیتیومی کملیون Camelion چگالی انرژی بالا با عملکرد بادوام را ارائه می دهند که در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود است.این باتری های شارژی نسبت به دومورد بالایی که توضیح داده شد کیفیت و قیمت بالاتری دارد و این مدل آخرین تکنولوژی می باشد که در حوزه ی باتری ازآن استفاده می شود وشاید درآینده نه چندان دور تکنولوژی دیگری جایگزینش شود.

باتری های لیتیومی کملیون

Lithium P7 Batteries

باتری های Camelion Lithium P7 هم سبک وزن هستند و هم عملکرد انرژی بالاتری ارائه می دهند. باتری‌های P7 به‌عنوان قوی‌ترین باتری‌های اولیه Camelion، عملکرد بی‌نظیری را برای دستگاه‌های پر مصرف شما، مانند دوربین‌ها، کنتورهای هوشمند آب خانگی و سایر دستگاه‌ها ارائه می‌کنند. حداکثر طول عمر این نوع باتری در انبار 10 سال می باشد.

باتری کتابی لیتیومی

باتری کتابی لیتیومی،یا باتری 9 ولت کملیون یک باتری اولیه با ظرفیت بالا و بادوام است که برای عملکرد باتری 9 ولت معمولی طراحی شده است. این باتری لیتیومی 9 ولتی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت، 5 برابر بیشتر دوام می آورد و عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

باتری کتابی لیتیومی کملیون

باتری سکه ای کملیون

تمام برندهای معتبری که در حوزه ی باتری کار می کنند بخشی از انرژی خود را برای بهبود و تولید باتری های سکه ای یا دکمه ای ویا باتری های سمعکی متمرکز می کنند .دراین چند سال اخیربه دلیل افزایش مصرف این مدل از باتری ها شرکت کملیون نیز باقدرت وظرافت ، این دسته از باتری ها را تولید می کند و تاالان به خوبی توانسته است کارخود را به بهترین حالت ممکن انجام دهد.وبه همین دلیل برند کملیون دراین چند سال اخیر به یکی از برندهای پرقدرت دراین حوزه تبدیل شده است.درادامه به توضیح انواع باتری سکه ای می پردازیم.

باتری سکه ای لیتیومی کملیون

باتری سکه ای لیتیومی Camelion به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قدرت قابل اعتماد و طولانی‌مدت را ارائه می‌کنند و آن را برای گجت‌های الکترونیکی با نیازهای انرژی بالا ایده‌آل می‌کنند.این مدل از باتری سکه ای ها دارای طول عمر بیشتر وکیفیت و قیمت بالاتر می باشد که باتوجه به عمر مفیدش خریدش باصرفه تر می باشد.

باتری سکه ای2430کملیونباتری سکه ای2032کملیون

باتری سکه ای آلکالاین کملیون

باتری سکه ای آلکالاین کملیون،Camelion دارای طیف کاملی از باتری های تخصصی مینیاتوری است. خواه برای ساعت، گام شمار، کنترل از راه دور یا سایر دستگاه های کوچک باشد، Camelion همیشه باتری مناسبی برای نیازهای شما دارد.


نظر شما

برای دادن نظر بایدواردحساب کاربری خودشوید

نظرات کاربران