ژیلت و تیغ

ژیلت وتیغ ازاون دسته وسایلی می باشندکه در هر خانه ای پیدا می شود و هرکسی براساس نیاز خود مدل مناسب را تهیه می کند امروزه مدل وبرندهای متفاوتی در بازار یافت می شوند وبراساس کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.قبلا تیغ و خودتراشی با برند ژیلت وجود داشت و بعدها باتوجه به محبوبیتی که داشت این برند جایگزین اسم خودتراش شد که خیلی ها که بانام جدیدش صدا می زنند.وما دراین مقاله سعی می کنیم یک ذهنیت کلی حول این موردبرای شما ایجاد کنیم که بتوانید بهترین انتخاب را از نظر کیفیت و قیمت داشته باشید.

انواع خودتراش و تیغ

نکاتی در مورد استفاده از تیغ ها

بریدگی و بریدگی بخشی از اصلاح است. هر بار برای شما اتفاق نمی‌افتند، اما اتفاق خواهند افتاد. هنگامی که خود را بریدید، حتما یک دستمال یا پارچه تمیز بردارید و فشار مستقیم وارد کنید تا خونریزی متوقف شود. اگر درست وسط ناحیه‌ای که می‌خواهید اصلاح کنید، بریدگی  دارید، بهتر است برای مدتی تیغ استاندارد را رها کنید و از یک تیغ برقی استفاده کنید یا به‌طور کلی به اصلاح برای چند دقیقه استراحت دهید. 

همچنین، برخی از مردان ممکن است پس از اصلاح دچار موهای رشد شده شوند که در آن موها دوباره به داخل پوست رشد می کنند. می تواند فولیکول مو را سوراخ کند که به نوبه خود باعث برآمدگی تیغ می شود. این عارضه که فولیکولیت نامیده می شود، گاهی اوقات می تواند با استفاده از یک تیغ ایمنی مخصوص کنترل شود، اما این همیشه برای هر مردی جواب نمی دهد. اگر فولیکولیت دارید، با یک متخصص پوست در مورد بهترین راه برای برداشتن ریش و سبیل خود صحبت کنید.

انواع تیغ ها از لحاظ برند

دربازار ایران تنوع برندی در میان تیغ ها زیاد می باشند که مختصرا درموردشون صحبت می کنیم که آشنایی کافی نسبت به این مورد را پیدا کنید.

تیغ ناست

تیغ ناست برند ژیلت ،یک انتخاب خوب هم برای آقایان و هم خانم ها می باشند.کسانی که با تیغ زیاد سروکار دارند این محصول را پیشنهاد می کنیم.تیغ ناست در هر پکش 5تا تیغ 2لبه وجود دارد و در بسته بندی آن 20پک 5عددی را در خود جا می دهد.

تیغ لرد

تیغ لرد،نیز یکی دیگر از برندهایی می باشد که قسمتی از فروش بازار را دراین حوزه ازآن،خودش کرده است در هر پک از تیغ لرد ده عدد تیغ دولبه وجود دارد که بسته بندی آن شامل 20پک10عددی می باشد.این محصول ساخت کشور مصر می باشد.

تیغ تیز

تیغ تیز، نیز یکی دیگر از برندهای معروف می باشدوفقط اسمش را یدک نمی کشد مانند نامش تیز و برنده می باشد جنس آن از استیل ضدزنگ می باشد ودارای مقاومت مناسب وکیفیت قابل قبول نسبت به رقبای خودش،جعبه ی مادر آن 20پک10عددی را در خود جا می دهد.

تیغ دورکو

تیغ دورکو،که هم در پک های 5عددی و هم درپک های 10عددی عرضه می شود.این تیغه ضد زنگ دارای لبه های تیز برای اصلاح دقیق تر است که منجر به صاف شدن پوست می شود.تیغه های آن از استیل ضد زنگ و با روکش پلاتین می باشند.برند دورکو نیز همانند برند ژیلت در زمینه ی خودتراش ها و تیغ ها،معتبر می باشد که شما عزیزان همه ی این اقلام را می توانید از فروشگاه آنلاین راشا تهیه فرمایید.

تا اینجا جندبرنددرزمینه ی تیغ ها را به شما معرفی کردیم که برندهای بیشتری در بازار وجود دارند سعی کردیم چند مورد از معروف ترین ها را به شما معرفی کنیم.از موردهای بالا براساس تجربه ی شخصی خود،تیغ ناست را به شما پیشنهاد می کنم و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

تیغ سنتی لردتیغ ناستتیغ دورکو

 

انواع ژیلت ها

خودتراش یا ژیلت ها نیز در بازار ایران برندهای زیادی دارد که هرکدام را براساس کیفیت و آپشن هایی که دارند از هم متمایز شده اند.معروف ترین برندهایی که همه ی ما آن ها را می شناسیم شامل برند ژیلت که انقدر خوب کار خودش را انجام داد نام خودش را روی خودتراش جا گذاشت و ما ایرانیا خودتراش را با نام ژیلت می شناسیم .

برند دیگری که کره ای می باشد برند دورکو می باشد.که محصولات متنوعی در زمینهی خودتراش عرضه کرده،که هرکدام باتوجه به کیفیت تیغه ها وچند لبه بودن قیمت متفاوتی دارند وبا توجه به نیاز خودمون باید بهترین انتخاب را داشته باشیم.به فرض مثال خانمی که موهای پای خودش را می خواهد بزند نیازی نیست که خودتراش شش لبه تهیه کند .یک خودتراش دولبه نیز کارش را راه می اندازد.

خودتراش دورکو انواع مختلفی دارد مثلا خودتراش ساده،خودتراش صابونی،خودتراش 2لبه ،خودتراش 5 و 6 لبه،که هرکدام از این ها در بسته بندی های متفاوتی عرضه می شوند.به فرض مثال خودتراش 6لبه دورکو هم در بسته های تکی و هم در بسته های سه تایی عرضه می شود که بسته های 3تایی شیک تر و تجاری تر می باشند.

ویژگی های خودتراش شش لبه دورکو

خودتراش شش لبه دورکو، برای اصلاح کامل و ملایم در یک حرکتمی باشد.  معماری باز در پشت کارتریج تیغه، شستشوی تیغه ها را آسان می کند. وسیستم چرخشی لولایی جلو، سر چرخان تیغ ​​را در امتداد خطوط صورت شما هدایت می کند تا اصلاحی نرم و تمیزتر داشته باشید. دسته با طراحی ارگونومیک ولاستیک های ضد لغزش در کنار دسته مزایای ویژه ای را برای چنگ زدن مردان به ارمغان می آورد. 

خودتراش برند ژیلت

خودتراش برند ژیلت نیز در بسته بندی های متفاوت و با تیغه های چند لبه عرضه می شوند که معروف ترین این برند در بازار ایران خودتراش دولبه ی بلوتوپلاس(Gillette blue 2 plus) می باشد.

خودتراش دورکو صابونیژیلت دورکو شش لبه تکیدورکوشش لبه سه تایی

 

ویژگی های خودتراش بلوتوپلاس ژیلت

ریش تراش های یکبار مصرف Gillette blue 2 یک ریش تراش با کاربری آسان است که تجربه اصلاح فوق العاده ای را ارائه می دهد. ریش تراش بلوتوپلاس با سر دو تیغه ای، که ریش تراش راحتی را برای هرکسی به ارمغان می آورد. این محصول دارای یک دسته پلاستیکی سبک وزن است که اصلاح را آسان می کند. ابعاد: عرض: 50 میلی متر ارتفاع: 122 میلی متر عمق: 25 میلی متر وزن: 10 گرم تیغ یکبار مصرف مردانه Blue II دارای تیغه های ماندگار می باشد.تیغ دارای سر محوری است که برای اصلاح راحت با خطوط صورت شما تنظیم می شود. تیغ دارای سر محوری است که برای اصلاح راحت با خطوط صورت شما تنظیم می شودهمچنین دارای دسته آسان برای مانور پذیری عالی است.

 ژیلت بلو تو پلاس

 


نظر شما

برای دادن نظر بایدواردحساب کاربری خودشوید

نظرات کاربران