همه چیزدرموردعودهای آبشاری

اگر تازه وارد دنیای عودها به خصوص عود آبشاری شدید، برای شگفت زده شدن آماده شوید! آنها نه تنها رایحه های بهشتی را به خانه ها، دفاتر و فضاهای مراقبه ارائه می دهند، مخروط های عودهای آبشاری  با طراحی دود آبشاری مسحورکننده خود جلوه بصری خیره کننده ای ایجاد می کنند.با عود آبشاری، تمام مزایای باورنکردنی مربوط به عودهای معمولی را به دست می آورید، در حالی که به عنوان یک زینت زیبا برای روشن کردن فضا دو برابر می شود. برای تبدیل شدن به یک متخصص بخور دادن به ادامه مطلب بروید.

عودهای آبشاری چگونه کار می کنند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید: عودهای آبشاری چگونه کار می کند؟ ما تمام اسرار آن را با شما در میان می گذاریم. مشعل عودهای آبشاری از یک پدیده طبیعی ساده استفاده می کند. برای ایجاد این اثر نیازی به ترفند نیست، فقط مخروط های بخور مخصوص با سوراخ کوچکی در پایین آن وجود دارد. آبشار با استفاده از این مخروط های خاص و طراحی خاص مشعل ایجاد می شود. پس دقیقاً مخروط های عودهای آبشاری چگونه کار می کنند؟ مخروط های آبشار بخور تا حدی از پایین تا زیر نوک سوراخ می شوند. این باعث می شود که دود به جای اینکه به سمت بالا برود از طریق مخروط به سمت پایین جریان یابد. مشعل (منظور از مشعل همان جاعودی مخصوص این عود می باشد)سرامیکی یک سوراخ کوچک در قسمت بالایی دارد که دود می تواند از آن عبور کند و به سمت پایین آبشار شود. اما برای اینکه بفهمیم چگونه کار می‌کند، به بررسی کمی در فیزیک نیاز داریم!

 

همانطور که احتمالا می دانید، هنگام سوزاندن بخور دادن هوای گرم آزاد می شود. معمولاً به دلیل اختلاف فشار هوا بین هوای گرم حاصل از سوزاندن بخور و هوای اطراف آن، هوای گرم بالا آمده و دود را با خود می برد. از آنجایی که مخروط های عود آبشاری توخالی هستند، هوای خنک از داخل مشعل نیز به دود می رسد. این هوای خنک دود را از طریق سوراخ مشعل به سمت پایین می کشد که اثر آبشار را ایجاد می کند.

عودآبشاری

طرزاستفاده از عود آبشاری

مخروط عود آبشاری را در دست یا با کمک چند موچین نگه دارید.
انتهای نوک تیز مخروط را با چوب کبریت یا فندک روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که مخروط عود کاملاً در شعله فرو می رود تا زمانی که در شعله کوچک خود شروع به سوختن کند.
همانطور که با شمع های تولد انجام می دهید به آرامی شعله را خاموش کنید.
پس از خاموش شدن کامل شعله و باقی مانده ها، ته مخروط را بررسی کنید.
اگر اخگر درخشان و ابری از دود را مشاهده کنید که از پایین آن بیرون می‌آید، مخروط عود به درستی سوخته است.
یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید تا دود از ته مخروط خارج شود. اگر هیچ اخگر درخشانی نمی بینید یا شاهد هیچ دودی نیستید، پس باید به طور تصادفی مخروط را منفجر کرده باشید و ممکن است مجبور شوید دوباره مخروط را روشن کنید.
پس از روشن شدن درست، مخروط عودآبشاری را در ظرف بخور قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که سوراخ پایین به درستی با سوراخ صندلی نگهدارنده بخور مطابقت دارد. در غیر این صورت، ستون بخور ممکن است مسدود شود و تجربه را کاملاً خراب کند.
هنگامی که به طور کامل روشن می شود، به چالش کشیدن یک مخروط عودآبشاری است، و نمی توان آن را بعدا دوباره استفاده کرد. بهترین راه برای از بین بردن مخروط عودآبشاری غوطه ور کردن آن در یک فنجان آب است.

عودهای آبشاری چه مدت می سوزند؟

زمان سوختن مخروط های آبشار مخصوص بخور با مخروط های بخور معمولی متفاوت است. دوره تولید دود به دلیل توخالی بودن آنها کوتاهتر است. به همین دلیل می توانید از جلوه دیدنی آبشار آنها برای حدود 10 تا 15 دقیقه لذت ببرید. این مخروط ها همچنین دود سنگین تر و غلیظ تری نسبت به دود تولید شده توسط مخروط های بخور سنتی ایجاد می کنند. تراکم دود البته جلوه بصری چشمگیر را افزایش می دهد.

جا عودی،عودهای آبشاری از چه چیزی ساخته شدند؟

همان طور که می دانید عود های آبشاری بدون جاعودی یا مشعل هیچ زیبایی بصری ندارد و بنا براین این تجهیزات به زیبایی این عود کمک زیادی می کند.جا عودی عودهای آبشاری، معمولاً از سرامیک یا چینی ساخته می شوند. آنها قطعات کوچک هنری هستند که دود را در پوشش لعاب براق خود منعکس می کنند. این انعکاس توهم یک آبشار درخشان را ایجاد می کند، چنان مسحور کننده است که تقریباً فراموش خواهید کرد که به جای مشعل واقعی به مشعل سرامیکی نگاه می کنید!

جاعودی یا مشعل عودهای آبشاری

معنی معنوی عود آبشاری

بسیاری از فرهنگ ها معنای خاصی به آبشارها می دهند. آنها اغلب برای طراوت ایستاده اند. آب آبشاری به عنوان شستن انرژی منفی تفسیر می شود. به این ترتیب آبشار به ما کمک می کند تا مشکلات، افراد، احساسات منفی و شرایط سخت را رها کنیم. برای بسیاری از مردم، آبشارها منبع الهام و تسلیم آرامش بخش هستند. علاوه بر این، مشعل های عودهای آبشاری از هر چهار عنصر استفاده می کنند: سرامیک از زمین می آید، آتش و هوا برای احتراق مخروط مورد نیاز است و دود نماد آب است. 

مدیتیشن با عودهای آبشاری

عودآبشاری دود آرام و مواج تولید می کند. این یک اثر تسکین دهنده بر بسیاری از افراد دارد، بنابراین جای تعجب نیست که ازعودهای آبشاری به همراه جاعودی، اغلب برای مدیتیشن استفاده می شود. یک مثال از میانجیگری با مشعل عودآبشاری، خیره شدن به دود جاری به عنوان تمرین تمرکز است. همچنین می توانید در فضای مدیتیشن خود بخور دهید و با چشمان بسته سعی کنید آبشار را تجسم کنید. این از جنبه های نمادین تر مشعل استفاده می کند. البته شما همچنین می توانید فقط عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای چند لحظه از عطر لذت ببرید.

نکاتی در مورد جاعودی،عودهای آبشاری قبل از سوزاندن

درست مانند هر نگهدارنده دیگری، مهم است که جا عودی یا به عبارتی مشعل  خود را روی یک سطح مقاوم در برابر آتش قرار دهید، اما در مورد مشعل عودهای آبشاری، یک نعلبکی اضافی توصیه می شود. برخی از مخروط های عود آبشاری در حین سوختن مقداری رنگ آزاد می کنند. یک نعلبکی اضافی از مبلمان شما محافظت می کند. برای اطمینان از حداکثر اثر آبشاری دود، می توان از آبشار بخور در محیطی با آبشار کم یا بدون آبشار لذت برد. در غیر این صورت دود به جای آن، تند آب سفید ایجاد می کند! نورپردازی مخروط نیز کمی متفاوت است.

جا عودی ،عودهای آبشاری را در کجاها قرار دهیم

مشعل های عود آبشاری واقعاً در فضای داخلی شما چشمگیر هستند. هر جا که آنها قرار می گیرند، می توانید خود را در معرض طلسم هیپنوتیزم آنها قرار دهید. به دلیل جذابیت بصری آنها می توانید به بهترین وجه آنها را در یک مکان برجسته قرار دهید، به عنوان مثال:

در قربانگاه خودت
در فضای دارویی شما
روی توالت
در اتاق خواب

مشعل های عودآبشاری نمادی از انرژی آب هستند و در عین حال، همه عناصر را در یکپارچگی نشان می دهند. شما می توانید خودتان با این ایده ها بازی کنید در حالی که فضای معنوی خود را ایجاد می کنید، به عنوان مثال یک محراب Wiccan. یا شاید بخواهید فنگ شویی را وارد اتاق نشیمن خود کنید. مشعل عودآبشاری نیز بسیاری از این ویژگی ها را دارد، مانند سطح انعکاسی نرم، فرم های گرد و دود چرخان آرام برای آرامش. همه اینها برای فنگ شویی مهم هستند

در فضای مراقبه شما
دستگاه های عود آبشاری نقطه ای برای آرامش در هنگام مدیتیشن هستند. می توانید از آنها برای عطرشان یا به عنوان نقطه تمرکز حین مدیتیشن استفاده کنید. مخروط ها حدود 15 دقیقه می سوزند، زمان مناسبی برای به چالش کشیدن خود با تفکر آرام.

 

خرید عود آبشاری

خرید عود آبشاری،این محصول را می توانید از عطاری ها و یا فروشگاه های بزرگ در سطح شهر خریداری فرمایید.ولی اگر مصرف همیشگی دارید و قیمت برای شما مهم می باشد به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه آنلاین راشا با قیمت مناسب و ضمانت خریداری فرمایید.

عودآبشاری بلک افغانعود دانهیل دارشانعود آبشاری 69 هم

قیمت عود آبشاری

در سال های اخیر عودهای آبشاری با سرعت زیاد بین مصرف کنندگان محبوبیت خود را به دست آوردند و بنابراین تمام برندهایی که درزمینه ی عود فعالیت داشتند ،شروع به تولید این محصول کردند و قیمت عود آبشاری نسبت به کیفیت و برند آن متفاوت می باشد برای استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.


نظر شما

برای دادن نظر بایدواردحساب کاربری خودشوید

نظرات کاربران